Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Тарасов Моделювання процесу проведення рекламних$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Тарасов О. В. Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів [Електронний ресурс] / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 4(1). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_1_4_18 Розглянуто питання насиченості сучасного IT-ринку продуктами, що дозволяють вирішувати завдання планування рекламних кампаній, а також зроблено висновок щодо необхідності створення оригінальної математичної моделі, яка б враховувала специфіку проведення реклами культурно-масових заходів. Запропоновано математичну модель, яка дозволяє оцінити розподіл коштів між різноманітними видами реклами та тенденцію у зміні їх важливості.
|
|
|